Načini dostave

*Napomena - Zbog povećanog volumena dostava u rijetkim slučajevima moguća su kraća kašnjenja. Hvala Vam na razumijevanju.

Prilikom webshop narudžbe odaberete jednu od opcija koje ujedno vrijede i za isporuke artikala i za kupnje u SD fizičkim poslovnicama:

  • Standardna dostava (za narudžbe do 30 EUR)
  • Besplatna dostava (za narudžbe veće od 30 EUR)
  • Dostava na HP paketomat (za male pakete mase do 30kg)
  • GLS dostava (za male pakete)
  • Intereuropa (gabaritna dostava)
  • Osobno preuzimanje - 02.01.2024 i 03.01.2024 skladište ne radi zbog inventure
  • Dostava u stan ili dostava sa montažom (Zagreb/Split i okolica)
  • Locodels dostava (Zagreb i okolica)

 

Rok isporuke

    • Na svakom artiklu ispod gumba "Dodaj u košaricu" navedena je dostupnost artikla (isporuka odmah, broj dana ili datum dolaska)
    • Rok isporuke ovisi o dostupnosti artikla, odabranom poštanskom broju i tipu dostave. Isti će biti prikazan prilikom odabira vrste dostave nakon upisa poštanskog broja

 

Standardna dostava/Besplatna dostava

  • Info: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt za male pakete ili do prve fizičke prepreke za vozilo za veće pakete).

  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 5 EUR za narudžbe od 0-30 EUR, 0 EUR (besplatno) za narudžbe veće od 30 EUR

Dostava se najčešće obavlja putem usluge Paket24 Hrvatske pošte uz mogućnost angažiranja i drugih dostavnh službi. Hrvatska pošta šalje obavijest o isporuci putem SMS-a na dan isporuke. Ako u trenutku isporuke niste na adresi dostavljač će u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest (bijeli papirić), a pošiljka će biti upućena u najbliži isporučni poštanski ured. Detalji o isporuci u poštanskom uredu naznačeni su na obavijesti. Naselja sa ograničenjima mase do 2kg pogledajte ovdje

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Bijela tehnika, televizori većih dijagonala i ostali uređaji velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za vozilo.

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Sancta Domenica d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu podrska@sancta-domenica.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Sancta Domenica zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Sancta Domenicu kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.sancta-domenica.hr bez isporuke kupcu i sl.) Sancta Domenica d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

 

Dostava na paketomat Hrvatske pošte

  • Info: Dostava na mrežu paketomata HP-a

  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: Besplatno

Dostava se obavlja putem usluge Paket24 Hrvatske pošte. Listu paketomata možete pogledati ovdje

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Sancta Domenica d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Sancta Domenicu kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.sancta-domenica.hr bez isporuke kupcu i sl.) Sancta Domenica d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

 

GLS dostava

  • Info: GLS dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt).
  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 5 EUR

Dostava se obavlja putem dostavne službe GLS. Ovaj tip dostave nije moguć za televizore, hladnjake, perilice rublja i posuđa, štednjake te ostale artkle većih gabarita ili mase preko 40kg. U slučaju odabira GLS dostave za taj tip artikala pošiljka će biti poslana alternativnom dostavnom službom.

Obavijest o isporuci šalje se SMS-om prilikom izrade naljepnice paketa (priprema za dostavu) i na dan dostave sa točnim vremenskim intervalom dostave i telefonskim kontaktom kurira kako bi se u slučaju potrebe mogli čuti s njim. Uz 3 pokušaja dostave na adresu imate pravo i na: isporuku paketa u drugom terminu, isporuku na drugoj adresi bilo gdje u HR, ovlaštenje da se paket preda drugoj osobi, isporuku paketa u PaketShop poslovnicu – isključivo po nalogu primatelja ili pošiljatelja. Popis svih aktivnih PaketShop poslovnica možete vidjeti ovdje Naselja sa ograničenjim i raspored dostave na otoke pogledajte ovdje

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i MP račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Sancta Domenica d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu podrska@sancta-domenica.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Sancta Domenica zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Sancta Domenicu kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.sancta-domenica.hr bez isporuke kupcu i sl.) Sancta Domenica d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.



Dostava u stan ili dostava sa montažom

  • Info: Dostava sa nošenjem artikala u stan, kuću, poslovni prostor, neovisno o broju samih artikala sa opcijom montaže i odvoza starog uređaja
  • Dostupnost: Zagreb/Split okolica
  • Cijena: od 15 EUR do 110 EUR

Usluga se obavlja putem odabranih specijaliziranih dostavnih službi za ovakvu vrstu usluge u svakoj regiji te uključuje dostavu bilo kojeg uređaja, neovisno o broju samih artikala. Vrijedi za webshop narudžbe i za kupnju u fizičkim poslovnicama, ISKLJUČIVO za dostavne adrese u Zagrebu, Zadru i Splitu te okolicama tih gradova. Ovisno o vrsti artikala u košarici i lokaciji dostave sustav će ponuditi opcije dostave i montaže uređaja kao i cijenu za isto. Kupac sam odabire željenu vrstu usluge.

Za dostavu iznad 5. kata uvjet je da roba u originalnom pakiranju stane u lift. Za dostavu u prizemlje ili do 5. kata bez lifta uvjet je dovoljna širina hodnika i svih prolaza za nesmetan unos uređaja u originalnoj ambalaži.

Odvoz starog uređaja uz opcije sa dostavom u stan je besplatan. Uređaj mora biti odspojen sa instalacije struje i vode te pripremljen za odvoz na mjestu dostupnom za transportna kolica.

 

Intereuropa

  • Info:Intereuropa dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt).
  • Dostupnost: Republika Hrvatska
  • Cijena: 10 EUR

Dostava se obavlja putem dostavne službe Intereuropa. Obavijest o isporuci šalje se SMS-om. 

 

Osobno preuzimanje

  • Info: osobno preuzimate uređaj, u odabranoj SD poslovnici, prema dogovoru sa našim operaterima
  • Dostupnost: SD Poslovnice
  • Cijena: besplatno

Isporuka se vrši u SD poslovnici gdje su naručeni proizvodi trenutno dostupni i koja je odabrana od strane korisnika u završnim koracima narudžbe (info o dobavljivosti po poslovnicama je navedena na stranici svakog artikla).

Za narudžbe napravljene petkom iza 15h, vikendom i praznikom preuzimanje je moguće sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka). (Na Veliki petak 07.04.2023 do 12h)

Naši operateri će Vas kontaktirati kada je osobno preuzimanje u SD poslovnici najranije moguće.

02.01.2024 i 03.01.2024 skladište ne radi zbog inventure

 

Locodels dostava

  • Info: Isti dan za narudžbe napravljene do 14h od ponedjeljka do petka.
    • Narudžbe se najčešće dostavljaju kasnijim posljepodnevnim satima.
  • Dostupnost: Zagreb i okolica (Zaprešić, Samobor, Velika Gorica, Sesvete), Split i Rijeka
  • Cijena: 10 EUR

Za narudžbe napravljene iza 14h vikendom i praznikom isporuka će se izvršiti prvi sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka). (Na Veliki petak 07.04.2023 do 12h)