Obavijest i isprika kupcima - kašnjenje narudžbi

Obavijest i isprika kupcima - kašnjenje narudžbi

Poštovani kupci,

početkom rujna implementirali smo nove, moderne sustave za upravljanje narudžbama i skladištem kako bi našim kupcima pružili najbolje korisničko iskustvo.

Prilikom najveće digitalizacije centralnog skladišta Sancta Domenice, naši procesi su prolazili kroz prilagodbe, te smo se nažalost suočili s tehničkim poteškoćama koje su rezultirale neželjenim kašnjenjima u dostavi nekih Vaših narudžbi. Tijekom ovog razdoblja obrađen je veliki broj narudžbi, zbog čega se ispričavamo svima kojima su narudžbe kasnile.

Žao nam je da smo neke od vas razočarali!

Svjesni smo važnosti ispunjavanja obećanja prema Vama, našim kupcima, te iskreno žalimo zbog prouzročenih neugodnosti nastalih prilikom kašnjenja isporuke Vaše narudžbe. Naš glavni prioritet ostaje kontinuirano poboljšanje svih procesa, a uz predani rad timova Sancta Domenice oni su stabilizirani.

Zadovoljstvo naših kupaca, bilo kroz kupovinu na našoj web stranici ili u fizičkim poslovnicama, od najveće je važnosti za nas i motivira nas da neprestano unapređujemo naše usluge. Iako smo se suočili s poteškoćama, novi sustavi su implementirani, a njihov pozitivan utjecaj na brzinu isporuka je već vidljiv, što nas dodatno jača.

 Svjesni smo da smo se suočili s izazovima i zbog toga još više cijenimo vašu vjernost te vam zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Vaša Sancta Domenica